7/22/2014

One week

Viimeaikoina oon kuullut paljon kysmystä ''no, jokos sua jännittää?'' Jos joku olisi multa tänäaamuna tuota kysynyt olisin vielä silloin vastannut että ei, ei jännitä vieläkään. Päivällä mun sähköpostiin kuitenkin pamahti Exploriuksen lähtökirje. Siitä asti oonkin tuntenut perhoset vatsassa. Ajatukset on tällähetkellä sellaista sekamelskaa, etten edes yritä pukea niitä sanoiksi. Oon vaan yrittänyt pitää itseni kiireisenä näinä viime viikkoina. Viisumihaastattelua, kavereiden kanssa oloa, Lintseilyä, kavereiden läksiäisiä, pikkusiskon synttäreitä, serkkujen mökillä hengailua, (tuliais)shoppailua...
Viikon päästä tähän aikaan mä olen New Yorkissa. Viikon päästä mun vaihtovuosi on jo alkanut.
DSC_0481 2014-07-11 10 DSC_0507 DSC_0542 DSC_0576 DSC_0486
Niin ja Expon ekat jenkkivaihtarithan lähtee jo lauantaina, joten hyvää matkaa, jos siellä joku teistä tätä sattuu lukemaan! :)

4 kommenttia:

  1. Vähän samoja fiiliksiä, lähtökirje ja lentoliput tupsahti sähköpostiin, alko tuntuu taas kerran paljon todellisemmalta. En tuu tätä käsittään ku vasta sit lentokonees ku tajuun että nyt ei enää palatakaan vähään aikaan. Lauantaina tosiaan lähtö ja tänään tuli nähtyy ystäviä viimestä kertaa yli 10 kuukauteen eikä siin pystyny itkuiltakaan välttymään... Mut kyl tästä selvitään ja iso seikkailu eessä, saa nähä mitkä fiilikset on sitten kun pitää lähteä joskus takasin Suomeen :D Mutta hei huippuhyvää vikaa viikkoo sulle Suomes ja muista nauttii elämästä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin menee varmasti jonkun aikaa, lähdönkin jälkeen, että tajuan mitä oon tekemässä :D Nauti säkin vikoista suomipäivistä! Ja hei, mehän ollaan sit se yks ilta samaan aikaan siellä hotellilla, että täytyy pitää silmät auki jos vaikka törmäiltäis :)

      Poista
    2. Ai niin en ookaan tainnu sulle sanoo, mutta mulla jää se Six Flags -päivä välistä koska mun pitää olla koululla niin aikasin, eli lähen tosiaan jo sillon 29. päivä host-perheeseen... Mut koitetaan nähä jossain välissä vuotta! :-)

      Poista
    3. Aa, no voi harmi :( Juu, pitää järkkäillä jossain vaiheessa. Onneks ei kauheen kaukana asuta toisistamme :)

      Poista