8/01/2014

New York

DSC_0713
DSC_0825
DSC_0757 DSC_0775 DSC_0810 DSC_0838
DSC_0742
IMG_0226
Elina ja minä
DSC_0856 IMG_0430
Minä, Annika, Elina, Viivi

Helloou! Mulla on nyt viimenen kokonainen päivä melkein jo ohi täällä Soft Landing Campilla ja huomenna aamusta nousee kone kohti Tennesseetä. Tuntuu oudolta ajatella, että vuorokauden päästä oon jo host äidin luona. Pikkusen siis jo jännittää!
Tää meiän camppi on kyl ollut tosi kiva. Kaks päivää NYC:issä ja yksi Six Flags -huvipuistossa. Meiän huvipuistoilut tosin jäi vähän lyhyeksi, kun yhtäkkiä alkoi sataa ja laitteet suljettiin. 
Ekana NYC päivänä meillä oli kiertoajelu ja käytiin kyllä monessa paikassa. Hypättiin aina välillä ulos bussista kattelemaan ympäristöä tarkemmin, joten käveltyäkin kyllä tuli. Toinen päivä me saatiin päättää itse mitä haluttiin tehdä. Elinan, toisen suomalaistytön, kanssa käytiin ensin Rockfeller Centerin näköalatasanteella kattomassa maisemia ja sen jälkeen otettiin suunnaksi Soho ja sen kaupat. 
Eilen bongattiin hotellilta kaks suomalaista, Viivi ja Annika, jotka oli saapunut meitä päivää myöhemmin. Ollaan nyt vietetty nää pari iltaa porukalla ja hauskaa on ollut!
Huhuh, nyt alkaa taas jet lag painaa sen verran päälle että pitäis varmaan pakkailla ja painua nukkumaan. 
Hyvää viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Moikka! :)

    Liityin lukijaksi, kun seurailen muutamia muitakin kohtalotovereita :) Oon ite AFS:n kautta Australiassa vaihtarina, puolenvälin olen ajastani jo ylittänyt. Jos kiinnostaa lukea tai liittyä lukijaksi, niin käy tsekkaa mun blogi:

    easylivingwithme.blogspot.com

    Mukavaa vaihtovuotta sulle! :)

    ~ Viivi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja vietä säkin mahtava loppupuolisko siellä ausseissa! :)

      Poista
  2. Ihanan kuuloset pari päivää! Itellä lähtöön 6 päivää ja tunteet on kyllä tällä hetkellä aika sekasin :D Anyway vietä ihana vuosi!

    http://aili-in-the-usa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen :D mutta nauti vikoista suomipäivistä ja paljon tsemppiä vuoteen! :)

      Poista