3/27/2014

Little things

No heei :) Tiistaina alkoi koeviikko kivasti biologialla ja keskiviikkona jatkettiin heti fysiikalla. Motivaatio mulla on kyl ollu niin huipussaan että luin molempiin jopa yhden illan verran. Hups. Huomenna mulla ei oo mitään koetta, joten pääsin tänään kotiin jo ennen 12 ja huomenna meen koululle vasta 12. (Siinä syy miks tykkään koeviikoista, haha!) 
Mun maailma mullistui eilen, kun sain vihdoin piilarit käyttöön. Nyt vaan mietin, että miksi oi miksi en oo hankkinut näitä aikasemmin. Niin vapauttavaa kun ei oo kokoajan jotain ylimäärästä tossa nenällä heilumassa, haha! Tosin kolikolla on aina kääntöpuoli: laittaminen ja poisottaminen on kyllä sellasta taistelua että huhhuh. Toivottavasti tää tästä helpottuu :D
Viime viikolla sain vihdoin käsiini sen tyttöjen ostaman synttärilahjan, Naked2! Eilen kävin myös hakemassa postista paketin, joka sisälsi primer potionin ja sivellinsetin. Aaa, oon niin rakastunut noihin kaikkiin! Että jos mietitte Naked-paletin tilaamista niin suosittelen kyl ehdottomasti tilaamaan! Se on todellakin sen hintansa arvoinen :D
Photo 27.3.2014 12.46.06
Nojoo, mulla ei ollut mitään varsinaista asiaa, joten ehkä mä nyt hiljenen. Täs vielä parit kuvat viimepäiviltä :)
Piilarit! :))
Naked2
Kiitos tytöt! <3
DSC_0173
Täs ny koko setti :) (Hyyi että kuin keltanen kuva taas vaihteeks)
webjit
My new addiction: WeHeartIt. Ja hei kannattaa maistaa tota uutta Ben&Jerrysiä, on muuten ihan superhyvää! :D

Tsemppii kaikille kokeisiin, keillä nyt sattuu koeviikko myös olemaan päällä. Ihan hullua et viikon päästä alkaa viimenen jakso!!

2 kommenttia:

  1. Kyl se piilareiden kanssa säätäminen siit helpottuu! :D Ja vähänkö upee toi paletti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sitä odotellessa :D Ja jep, noi värit on kyl niin täydelliset!

      Poista