3/16/2014

"Just have a little faith"

Moikka! Viimesen parin viikon aikana ei oo tapahtunu mitään erikoista, mutta tulin nyt lörpöttelemään silti jotain :) 
Viime viikon perjantaina tytöt tuli meille istumaan iltaa ja vietettiin siinä samalla mun synttäreitä, mitä nyt 1,5kk myöhässä. No ei se oo niin justiinsa, haha! Rose alotti syksyllä jonkun 'teemasynttärikauden' (lol, ei nyt tuu parempaakaan sanaa mieleen) 80's partyilla ja Sinna jatkoi tätä tyttöjen ilta -teemalla. Mulle lankesi sitten seuraavana synttärisankarina tehtävä keksiä joku teema. Koska satun olemaan tosi luova tapaus (not) niin pari päivää ennen sovittua d-dayta sain vihdoin idean ja mun synttärit mentiin Amerikka-teemalla :D Tehtiin yhdessä hamppareita ja oli kyllä aivan sairaan hyviä! Olin myös tehnyt aikasemmin rocky roadeja, joten läskeily jatkui niitä syöden. Lahjaksi sain elokuvalipun, hajuveden ja karkkia. Ja paras lahja on vielä matkalla. Tytöt oli tilannut mulle mun kauan unelmoiman Urban Decayn Naked2 paletin ja nyt odotan ihan innolla sen saapumista! Samalla sainkin hyvän (teko)syyn tilata testiin UD:n Primer Potionin ja kunnollisen sivellinsetin :D
Pari päivää sitten käväsin Ideaparkissa silmätarkastuksessa piilareita varten. Oon miettiny piilareiden hankkimista ties kuinka kauan, mutta nyt vihdoin sain tän vietyä toiminnan tasolle asti. Lasit mulla on ollu jostain kolmosluokalta lähtien, eli tänä talvena tuli 7 vuotta täyteen elämää rillien kanssa. Hah, ompa siitäkin jo kauan kun nää sain :D Idiksessä kiersin nopeesti parit kaupat läpi ja mukaan tarttui uusi huivi ja peplum-toppi.
Vaihtojutuissa ei oo tapahtunut mitään mullistavaa. Host-mom laitteli vähän kuvia sukulaisista ja talosta. Woou, se talo näytti kyllä hienolta ja se sijaitsee järven rannalla! Jokin aika sitten tuli myös kutsu sinne viimeiseen, kaikille pakolliseen valmennustilaisuuteen. Ite meen sinne 26.4. järjestettävään Tampereen tilaisuuteen.
DSC074055
Tosi julkasukelposta materiaalia taas :D
Collage
CollageFavorites
Tän hetken lempparit. Alotin kattomaan Prison Breakia tällä viikolla ja oon jo nyt ihan koukussa, haha! Lempibiisi Powerless.

Viikon päästä tiistaina alkaakin jo koeviikko. Aika menee kyllä ihan järjetöntä vauhtia!
Hyvää sunnuntaita kaikille :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti